BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Be Mine :)

hyep and assalamualaikum readers :) my beautiful n


Thursday 22 December 2011

FAVOURITE YO !

Assalamualaikum :)
Yo , Gangster nya tajuk yo , Ceh bajed gangster la konon yo . Eh sudah la dengan YO tu yo !
STOP ! haha xD


Ok cukup2 dengan YO kau tuh Rudiana
Kfine aku dah stop . 


Hmm , Berbalik kepada tajuk asal untuk hari ini iaitu tajuk di atas tuh ^  .


Tadi aku bukak video idola kecil 4 . Tengok Hairul , Irfan , Leen , Syafiq , Abby , Irish n ramai lagi .
Lepastuh TERTARIK dengan lagu FOBIA CINTA ♥ 
Memang sah sah la itu lagu favourite aku :D


Nashrin Oh Nashrin :*


Sedap suara dia , but orang kata suara dia macam Akim .
Tapi pada aku suara dia lagi better kot ? Entah la bergantung pada korang lah .


Hmmm . Lepastu aku bukak lagu POKOK nyanyian HAZAMA AHMAD AZMI ohh salah seorang penyanyi yg aku memang Minat babe .


Hmmm .




-->Bukan aku tak sudi bersama , cuma diri tak sanggup     
     terluka 


Haha , kalau korang nk dengar lagu tu sepenuhnya ,
Jangan lupa buat date dengan encik YouTube .
Alrite ? Beres !




Bye Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment